• اخبار

برگزاری بیش از 100 کارگاه و نشست تخصصی در دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال/آغاز ثبت درخواست برگزاری کارگاه ها و نشست ها

برگزاری بیش از 100 کارگاه و نشست تخصصی در دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال/آغاز ثبت درخواست برگزاری کارگاه ها و نشست ها
مدیر امور آموزش مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: با توجه به استقبال گسترده شرکت کنندگان و مخاطبان نمایشگاه گذشته از ظرفیت های کارگاهی، طوری برنامه ریزی کردیم که نمایشگاه به یک دانشگاه عملی در زمینه تحقق شعارمان یعنی «تولید محتوای دیجیتال پیشران توسعه اقتصاد دیجیتال» تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مجید شفیعی مدیر  بخش دانش و فناوری دیجیتال را در دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال نیز بر عهده دارد، گفت: در نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزاری بیش از 100 کارگاه و نشست تخصصی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: به منظور استفاده از ظرفیت های شرکت ها و فعالان رسانه های دیجیتال حاضر در نمایشگاه جانمایی های فیزیکی مناسبی برای برگزاری کارگاه و نشست های تخصصی رسانه های دیجیتال تدارک دیده شده است که به امکانات سمعی و بصری تجهیز خواهد شد و به صورت زمان های 2 ساعته در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

شفیعی گفت: شرکت ها حاضر در نمایشگاه و فعالان رسانه های دیجتال می توانند از ظرفیت بوجود آمده برای معرفی دستاوردها و یا ارائه آموزش های مختلف به مخاطبان خود پس از ثبت عنوان کارگاهی خود در پنل ثبت نام، به صورت رایگان استفاده کنند.

مدیر بخش دانش و فناوری دیجیتال گفت: با توجه به استقبال گسترده شرکت کنندگان و مخاطبان نمایشگاه گذشته از ظرفیت های کارگاهی، طوری برنامه ریزی شده است که نمایشگاه به یک دانشگاه عملی در زمینه تحقق شعار آن یعنی" تولید محتوای دیجیتال پیشران توسعه اقتصاد دیجیتال"  تبدیل شود.

شفیعی گفت: اساتید، کارشناسان و فعالان رسانه های دیجیتال که حتی در نمایشگاه غرفه ندارند ولی امکان ارائه محتوا در زمینه های سواد فضای مجازی، معرفی و آموزش ابزار های نوین تولید و نشر محتوا، کسب و کار دیجیتال، قوانین و مقررات نشر محتوا در فضای مجازی، فرصت های سرمایه گذاری و صادرات بین الملل رسانه های دیجیتال، فن آوری های نوین فضای مجازی، تجربه نگاری محصولات و خدمات دیجیتال، آینده پژوهی فضای مجازی و تحول دیجیتال را دارند می توانند به صورت حقیقی درخواست خود را از طریق فرم ثبت کارگاه ها و نشست ها به نشانی https://dmf.saramad.ir/fa/regkargah  ارائه نمایند.

موسسات و مراکز آموزش الکترونیکی، و تولید کنندگان محتوای آموزشی دیجیتالی که توانایی برگزاری حداقل 15 عنوان آموزشی کمتر از 2 ساعت و استاد مربوطه را دارند می توانند درخواست فضای فیزیکی و امکانات رایگان را به مدیر مربوطه با شماره تماس 88315930 ارائه دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد بدلیل اینکه می بایست عناوین و کارگاه ها و نشست های نمایشگاه از طریق مراجع مختلف و روابط عمومی نمایشگاه به منظور ثبت نام مخاطبان اطلاع رسانی گردد پس از پایان مهلت ثبت کارگاه ها و نشست ها دیگر امکان تمدید این زمان به هیچ عنوان وجود ندارد.

 گفتنی است نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال دهم تا 14 آبان ماه در مصلای تهران برگزار می شود. علاقه مندان جهت ثبت نام در این نمایشگاه میتوانند  به نشانی https://dmf.saramad.ir  مراجعه نمایند.

۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۳۷
  • نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500