• اخبار

نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استانی در کهگیلویه و بویر احمد برپا می شود

نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استانی در کهگیلویه و بویر احمد برپا می شود
مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی با هدف توسعه فرهنگ سازی استفاده از رسانه های دیجیتال، حمایت ازتولیدکنندگان داخلی و جریان سازی تولید، بیست ویکمین دوره نمایشگاههای استانی رسانه های دیجیتال را در استان کهگیلویه و بویر احمد(شهرستان یاسوج)برگزار می نماید.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه رسانه های دیجیتال اطلاعیه به شرح زیر است:
زمان افتتاحیه نمایشگاه: 10 آبان ماه 1390
زمان پایان نمایشگاه: 15 آبان ماه 1390
تحویل بن کارت های غرفه داران: 15 آبان ماه 1390
 ساعت بازدید: 9 صبح الی 20
 زمان ثبت نام:30مهرماه لغایت 6 آبان ماه 1390– (فقط بصورت اینترنتی و غیر حضوری)
زمان تحویل غرفه ها وحضور غرفه داران:9 آبان ماه 1390 از ساعت 9 صبح تا 16درمحل نمایشگاه- خارج از زمان مقرر به هیچ عنوان واگذاری غرفه میسر نخواهد بود.
محل نمایشگاه :مصلی بزرگ امام خمینی یاسوج
تذکرات مهم:
1. اطلاعیه مهم کمیته بازرسی نمایشگاه را حتماً مطالعه نمایید.
2. ثبت نام فقط بصورت اینترنتی انجام می شود.
3. فقط تولیدکنندگان نرم افزار می توانند نمایندگی شرکت ها یا اشخاص دیگر رابرای حضور در نمایشگاه اخذ نمایند.
4. جهت واگذاری نمایندگی می بایست نامه معرفی شرکت یا شخص نماینده به واحد ثبت نام تحویل داده شود.
 
تسهیلات در نظر گرفته شده برای غرفه داران) هر غرفه تنها یک نفر(
2. اعطای غرفه بصورت رایگان.
3. توزیع بن کارت هایتخفیف با تخفیف 30% برای مصرف کنندگان در استان مذکور باهدف تشویق به خرید محصولات.
4. پرداخت50 درصداز هزینه محل اقامت تعیین شده از سوی برگزارکننده از یک روز قبل ازشروع به کار نمایشگاه تا روز پایانی به ازای هر نفر غرفه دار
سهم پرداختی غرفه داران جهت اقامت متعاقباً اعلام خواهد شد.
5. تامین یک وعده غذای روزانه
5. هزینه حمل لوازم دکور غرفه شرکت کنندگان ازتهران به محل نمایشگاهتاسقف مبلغ 500،000 ریال  با ارائه بار نامه معتبر به نامآن شرکت پرداخت می شود
شرایط و مقررات عمومی حضور در نمایشگاه:
1. رعایت مقررات وضوابط نمایشگاه.
. فقط ارائه محصولات نرم افزاری که دارای هولوگرامباشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اخذ هولوگرام اطلاعیه کمیته بازرسی را مطالعه فرمایید.
3. در خصوص پایگاه اینترنتی و وبلاگ ها تنها آن دسته که در پایگاه اینترنتیwww.samandehi.irثبت شده اند امکان حضور دارند.
4. میزان واگذاری متراژ غرفه ها براساس اولویت های مرکز، برگزیده بودن در جشنواره های گذشته، تعداد محصولات دارای پروانه انتشار، محتوای محصولات و تعداد آثار در حال بررسی هر شرکت در دبیرخانه مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال تعیین می شود.
5. هر شخص حقیقی یا حقوقیمی تواند تنها یک نماینده را جهت شرکت در نمایشگاه وارائه آثار خود معرفی نماید.
مدارک لازم جهت ثبت نام:
1.       فایل فرم ثبت نام را  تکمیل نموده و به آدرش اینترنتی ostanfairs@farhang.gov.ir  ارسال نمائید و با تماس تلفنی(02188846960 با داخلی 178)) از رسید فرم های خود اطمینان حاصل فرمائید.
لیست غرفه های پذیرفته شده در روز 7 آبان  ماه 1390بر روی همین سایت قرار خواهد گرفت.
2.       تصویر اسکن شده یک قطعه عکس 4*3 (حداکثر حجم فایل 100 کیلوبایت) به ازای هرغرفه دار
(فقط برای کسانی که تا کنون عکس خود را تحویل نداده اند(.
چک ضمانت به مبلغ 200هزار تومان/بدون تاریخ/در وجه مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال/بابت ضمانت حضور در نمایشگاه های استانی
 (فقط برای کسانی که تاکنون چک ضمانت نداده اند/ تحویل حضوری یا از طریق پست)
شرکت هایی که چک ضمانت را تحویل ندهند از لیست تایید شده ها حذف می شوند
نحوه ثبت نام:
1.       قبل از تکمیل فرم ثبت نام آیین نامه داخلی نمایشگاه های استانی را به دقت مطالعه فرمایید.
2.       در صورتی که برای اولین بار در نمایشگاه شرکت می کنید هنگام تحویل مدارک مربوط به ثبت نرم افزار از دبیرخانه کدپیگیری آثارتان را دریافت نموده در فرم ثبت نام وارد نمایید.
3.       فایل فرم ثبت نام را تکمیل نموده و به آدرش اینترنتی ostanfairs@farhang.gov.ir  ارسال نمائید و با تماس تلفنی(02188846960 با داخلی 178) از رسید فرم های خود اطمینان حاصل فرمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88846960 داخلی 178 تماس بگیرید
 
آدرس: تهران، خیابان سمیه، مقابل برج سپهر، طبقه پنجم، واحدنمایشگاههای استانی

۳۰ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۳۷
  • نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500